понеделник, 23 юли 2012 г.

А сега накъде?!

Чувстваш ли се често като в постоянен водовъртеж? Ежедневието те увлича и дните минават по-бързо от миг?!
На мен все по-често :) Инерцията ме е завладяла, но искам да й сложа прът в колелата! Знам, че зависи от мен. Само и единствено от мен.
В търсене на ново предизвикателство.
Оглеждайки ситуацията от всеки ъгъл.
А каква може да е тя?! В един средностатистически БГ град - с безработица, безхаберие, липса на възможности за развитие... Затова промяната е наложителна. Тук и сега!!! Ако може - още утре.
Е, налага се да изчакам малко :) Все още търся най-доброто предложение за мен. Все повече се замислям за фрийленс ангажираност. Знам, че е трудно. Знам, че нахлувам в територия с голяма конкуренция. Конкуренция, не толкова с БГ фрийленсъри, а с пакистанци, индийци и т.н. Хора, които имат възможност да вършат работа за без пари.
Не, не искам за себе си това. Искам и знам, че мога да предложа качествена и изпълнена в срок работа. Само трябва да съм търпелива. Само още малко.
Началото е положено. Ще стане - стъпка по стъпка.
Надявам се скоро да имам повече предложения :)
Е, ще споделя...

Няма коментари:

Публикуване на коментар