събота, 28 юли 2012 г.

Духът на цветята


Опитвал ли си да гледаш цветя? Усещал ли си присъствието им около теб?
Аз - да. Започнах отскоро да гледам цветя. Отначало исках да са само зелени, без да цъфтят - все пак с 2 малки деца рискувах да ми оскубят цветенцата на бърза ръка. Малко по-малко интереса ми се прехвърли и към цъфтящите представители на флората.
Обичам да ми е зелено вкъщи. От всички страни да ме гледат малки шарени цветове и да ме радват с невинността си. От време на време си говоря с тях, което ми действа разтоварващо. Да се откъсна поне за момент от злободневните теми и да намеря миг спокойствие.
Цветята ми помогнаха да намеря общ език с колежки, което ме изненада. Не очаквах сред тях да има такива, занимаващи се с отглеждане на цветя.
Регистрирах се в един форум и повярвайте ми, нямам думи да опиша колко добри са хората там. Колко хора в днешни дни биха ти пратили нещо без пари. Колко хора без да те познават биха ти купили и пратили цвете без да те познават. И всичко това заради цветята. Заради нашата любов към тях. Любов, която ни прави по-добри. Няма как да си с лош характер и да гледаш цветя.

Да гледаш цветя означава да получаваш безкористна любов, което е трудно днес. 

Няма коментари:

Публикуване на коментар