четвъртък, 4 октомври 2012 г.

МИСЛИ ПОЗИТИВНО!


img src: shutterstock.com
Колко често сме чували тези думи: Мисли позитивно! Доброто ще ти се върне!
Не вярвате ли?! Не Ви се е случвало ли?!
А може би просто не сте обръщали внимание на добрите помисли. Времето все не стига. Не остава и секунда да спреш и да си помислиш за нещо добро.

А това, че добрите мисли помагат е вярно. Не вярвате ли?! Сега ще Ви дам нагледни примери.
През последните месеци открих случайно един форум. Цветарски. (Нали съм си любител-градинар, трябваше да се образовам J ) Та в този форум – www.flowersnet.info, освен много инфо за цветята има и специална тема – да изпратим положителна енергия и добри мисли на нуждаещите се. Всеки може да поиска останалите да го подкрепят, дори и само виртуално, да помислят за малко в положителна насока, да пожелаят желанието му да се сбъдне. Всеки в определен момент се нуждае от малко подкрепа. А уверявам Ви в този сайт подкрепата е голяма. Няма да правя реклама на този форум, макар той да си заслужава ;), просто от там ще представя истински истории.

История 1: Дама помоли да стискаме палци и да изпратим положителна енергия на дъщеря й, която трябва да се яви на интервю за работа. Резултатът – чакаме да разберем дали момичето е назначено, но знаем, че е направила отлично впечатление измежду 90 кандидата и по време на препитването се е чувствала много спокойна.
История 2: Друга дама искаше да се помолим за нейна приятелка, на която й предстоеше тежка и много сериозна операция. Сега знаем, че всичко е минало много добре и стискаме палци възстановяването да е бързо.
История 3: Моето желание – да развия проекта си с преводите. Успях със сайта си, направих си страница  в социална мрежа. Продължавам да упорствам и знам, че позитивната енергия на хората ще тласне проекта ми напред. Аз ще дам нужното, но и малко добри пожелания няма да са ми излишни.


img src: missyd.com
Сигурна съм, че има и още истории с добър край. В които добрите мисли на хората са участвали. Сигурна съм и във факта, че доброто води след себе си добро. Така както усмивката предизвиква останалите да ти отвърнат също с усмивка. Това съм го прилага многократно. А Вие прилагате ли го? Помислихте ли си нещо позитивно днес?!

Няма коментари:

Публикуване на коментар