вторник, 18 септември 2012 г.

НОВО или ВТОРА УПОТРЕБА


img src: www.shutterstock.com
Като всяка жена и аз съм суетна J Искам да изглеждам перфектно и в крак с последните модни тенденции. Това, разбира се, е свързано с финансови средства. Много често се налага да разполагаме с много финанси, за да постигнем това.
И тук стигаме  до въпроса как да ограничим разхищението в тези дни на криза? Как да сме модерни и да  не харчим много средства. Като намалим покупките?! Като избираме по-евтини стоки, които не са маркови?! Да, но нали често евтиното излиза по-скъпо.
Така че може да си купим маркова стока, но по-рядко.
Другият вариант, който се дискутира напоследък, е закупуването на стоки втора употреба. Не, не си мислете, че става дума за парцали. Разхождайки се по тези магазини може да откриете невероятни неща. Стоки, които дори са с етикетите.
Най-най-добрият вариант е да имате добра позната, която е собственик на такъв магазин или поне работи в него. Така ще бъдете осведомени винаги, когато се получава нова стока. Ще имате право на избор. Ще Ви запазват най-хубавите и красиви дрехи. Макар че вече не става дума само за дрехи. Може да си намерите и стоки за бита, домакински прибори, уреди и т.н. Просто трябва да  сте на точното място в точното време.

Ще имате нещо, което ще е уникално, ще е на по-високо качество от предлаганите тук по магазините и ще е на по-ниска цена. Недостатък е факта, че някой го е ползвал преди Вас. В повечето случаи. Но някои от артикулите са толкова добре запазени, че не си личи дали са ползвани или не, обличани или не.
img src: www.shutterstock.com
За тези, които нямат афинитет към стоките втора употреба остава разходката по магазините и оставянето на “една бала” пари в тях. И аз обичам да обикалям по магазините. Типично по женски J Но аз вече само гледам. Поради един прост факт - при мен се наблюдава явлението “професионална деформация”. Аз знам къде по дрехата да гледам и мога да видя скритите дефекти. Така че за мен вече не е рентабилно да плащам много за по-ниско качество.
Всеки преценява какво и откъде ще си купи. Просто трябва “малко” време за една женска обиколка по магазините. Така че грабвайте дружките и на разходка по магазините. Пък няма да казваме, ако си купим нещо втора употреба J

Няма коментари:

Публикуване на коментар