вторник, 28 август 2012 г.

Ах, тези пари

Бясна съм!!!  Държи ме още от вчера. Здраво!!!
Предложиха ми нова възможност за развитие. А аз отказах. Заради парите.
Бях одобрена за ново работно място. Централно разположение на офиса, по-добро работно време, осигуровки изцяло на светло, модерна сграда, екип от ентусиазирани и работещи млади хора.
Неща, които сега ми липсват.
Сега съм в края на града, с необходимо време за пътуване, което удължава продължителността на работния ми ден. С колеги, които предпочитат да се оплюват вместо да работят, с не толкова модерна сграда. Това ме тормози най-много - отрицателната енергия, която е обхванала всички. Не се вижда светлината в тунела от толкова много мрак!
А аз отказах. Заради по-малкото пари. В настоящият момент не мога да си позволя да получавам по-малко - всяка стотинка ми е необходима. Предполагам, мнозина от вас ще ме разберат. Останалите не. Всеки гледа според според себе си и преценява кое е най-добро.
Да говоря и пиша за пари не желая. Ще дъвча многократно писани неща. Ще повторя нечии думи. Няма да прочетете нищо ново.
Направих избор. Надявам се да е правилен. Само бъдещето ще покаже дали е така. Не си мислете, че съм се оставила и аха, да ме погълне черната дупка. Не, не! Винаги трябва да има и още нещо. Имам и други неща предвид. Движа и други проекти. Имам една мечта, която искам да осъществя - http://donchevas.blogspot.com/2012/08/project-translations.html
Знам, че ще стане. Щом го искам толкова, значи ще успея. Стискайте ми палци.

Няма коментари:

Публикуване на коментар