петък, 31 август 2012 г.

Шанс


 
img src: http://favimages.com
Малшанс ли е? Или просто липса на късмет? Или право на избор?
Защо не получаваме това, което желаем? Веднага, на момента.
Търся шанс за изява. Не стоя на едно място.
Искам да постигна повече.
Искам ново предизвикателство.
Искам развитие.
Искам повече пари. Кой ли не иска, нали?! Не ме приемайте за алчна! Не, не съм! Искам толкова финанси, че да ми стигат за нормален живот в провинциален град. Добруването на децата е на първо място. Изпълнението на техните желания е необходимо.
Затова искам повече пари. Но не срещу мързел. Срещу работа. Знам, че мога.
Отказваме предложения в очакване на най-доброто. Но дали чакайки няма да пропуснем златния шанс. Дали няма да изпуснем птиченцето на късмета.
Не знаем предварително. След време ще се обърнем назад и ще въздъхнем. С въздишка на облекчение или на съжаление за взетото решение.
Пресен пример – След няколко интервюта за ново работно място, ме извикаха на среща и ми съобщиха финансовите условия, които ще ми бъдат предложени. Бе ми дадено време да помисля над чутото. Трябваше да претегля плюсовете и минусите. Трябваше да направя избор. Трябваше да взема решение.
След дълго обмисляне реших да не сменям местоработата си. Просто първоначално предложените пари не ме устройват. Не и когато идва зима. Когато сме на старта на учебната година. Когато без предупреждение спрях да получавам и едни допълнителни доходи.
img src: http://favimages.com
Получих шанс и прецених, че това не е златното яйце. Ще попитате дали няма да се променят финансите за в бъдеще. Ще бъдете прави. Сигурно ще се променят. Сигурно ще бъдат отгоре, но не с много.
Получих шанс. Отказах. Чаках резултат и от друго интервю. С по-добри финансови перспективи. Но решиха, че аз не съм подходяща. Не се обадиха. Не получих шанса, който би ме устройвал повече.
Сега съм в търсене на нови предизвикателства. Знам, че чудото ще се случи. Защото го търся. Защото не съм статична. Защото побутвам съдбата.
И тя ще ми се отблагодари. Ще ми даде шанса, който заслужавам.  

Няма коментари:

Публикуване на коментар